Naše mobilní aplikace slaví úspěch

Mobilní aplikace Prahy 12 má za sebou přes čtyři měsíce úspěšného provozu a můžeme s jistotou říci, že se za tuto dobu velmi osvědčila. Překonala dokonce i očekávání v počtu stažení. Stáhlo si ji již více než 820 uživatelů a nahlásilo přes ni více než 130 podnětů, které naši zaměstnanci dokáží vyřešit nejpozději do 48 hodin.

Naprostou většinu závad, které dokážeme vyřešit sami, odstraňujeme do jednoho až dvou pracovních dnů. Asi 20 procent předáváme k řešení jiným organizacím, především TSK nebo PRE, jedná se o problémy se stavem silnic nebo nefungujícím osvětlením na veřejných komunikacích, i od nich si však žádáme zpětnou vazbu, že je řeší,“ vysvětluje iniciátor aplikace a radní za životní prostředí a IT Robert Králíček. Nejvíce hlášení, kolem 70 procent, se týká oblasti životního prostředí - černých skládek, odhozených odpadků, úpravy zeleně. Zbývajících 10 procent připadá na oblast dopravy, především opravy chodníků či vozovek. 

Mezi nejčastěji využívané funkce patří aktuální informace z  městské části, kalendáře akcí a hlášení závad pomocí fotografie a lokalizace GPS. V nabídce aplikace jsou však i další služby, například databáze životních situací nebo SOS kontakty, vyhledání spojů MHD i kontakty na zaměstnance úřadu.

mobilní aplikace

Aplikace ke stažení - Android

Aplikace ke stažení - iOS

„Věříme, že si aplikace i nadále povede stejně dobře a jejích uživatelů bude přibývat. Připravujeme další vylepšení a novinky,” dodává Robert Králíček.

 

14. 6. 2017